Često postavljana pitanja

Maximiles, istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja

Što mogu očekivati od ​Maximilesa? Kakve su to ankete?

Kao ​član Maximilesa sudjelujete u projektima istraživanja tržišta i mišljenja. Šaljemo vam pozivnice putem e-pošte, tekstualne poruke i/ili push obavijesti; online upitnici najčešći su oblik projekta. Ponekad možemo poslati i projekte za mobitele koje možete dovršiti na svom mobilnom telefonu. Nadalje, redovito provodimo istraživačke projekte u kojima vas pozivamo na razmjenu ideja o zanimljivim temama u zatvorenoj zajednici. S vremena na vrijeme možemo vas također zamoliti da testirate proizvod kod kuće. Bilo da se radi o internetskom upitniku, mobilnoj anketi, testiranju proizvoda ili zajednici, vaše je sudjelovanje uvijek dobrovoljno. Za svaki projekt možete odlučiti želite li sudjelovati ili ne.

Kako je ​Maximiles uključen u istraživanje tržišta i mišljenja?

Agencije za istraživanje tržišta i mišljenja, akademske institucije i robne marke, među ostalima, angažiraju nas za prikupljanje odgovora za istraživačke projekte. To znači da se vaša mišljenja koriste u važnim projektima koji su zapravo vrlo bitni.

Sudjelujete u studijama koje odgovaraju na hitna i važna pitanja o novim proizvodima, gospodarstvu i društvu. Stoga je vaše mišljenje uvijek relevantno i važno.

Istraživanja tržišta i mišljenja prema određenim industrijskim standardima također zahtijevaju da vaši podaci budu potpuno zaštićeni. Sve podatke koje prikupljamo o vama i vašem mišljenju obrađujemo u skladu s Europskom općom uredbom o zaštiti podataka (EU GDPR).

Vaše Maximiles članstvo

Kako mogu postati član? Moram li ispuniti određene uvjete?

Vaše sudjelovanje u Maximilesu je besplatno, neobvezujuće i bilo koja strana može ga otkazati u bilo kojem trenutku. Registracija u Maximiles je otvorena za sve starije od 16 godina. Međutim, ne možete imati više od jednog Maximiles računa.

Za sudjelovanje u projektima nije potrebno predznanje. Vaš interes da podijelite svoje mišljenje je sve što je važno.

Nećete biti podložni nikakvim troškovima. Također niste obavezni sudjelovati; uvijek je na vama hoćete li sudjelovati u našim projektima. Svoje Maximiles članstvo možete prekinuti u bilo kojem trenutku.

Hoću li primati reklamne e-poruke ili neželjenu poštu?

Nećemo vam pokušavati nešto prodati niti vas iritirati oglašavanjem.

Gdje ću pronaći odredbe i uvjete?

Trenutačni uvjeti Maximilesa mogu se pronaći pod poveznicom "Uvjeti i odredbe" na dnu stranice.

Kako mogu prekinuti članstvo u Maximilesu?

Svoje Maximiles članstvo možete prekinuti u bilo kojem trenutku. Prijavite se na svoju osobnu Maximiles stranicu sa svojom adresom e-pošte i lozinkom. Kliknite ikonu osobe u gornjem desnom kutu stranice i odaberite "Osobni podaci". Na dnu ove stranice vidjet ćete odjeljak pod nazivom "Zatvori moj račun". Pritisnite gumb i slijedite upute na ovoj stranici. Moći ćete trajno zatvoriti svoj račun.  

Vaši osobni podaci bit će nepovratno izbrisani kada prekinete svoje članstvo. Imajte na umu da će vaši neiskorišteni bodovi također biti izbrisani. Ako ograničenje isplate nije dosegnuto kada prekinete svoje članstvo, tada nećete imati pravo iskoristiti svoje prikupljene bodove.

Vaše članstvo automatski prestaje ako ne reagirate na naše pozivnice dulje od 36 mjeseci. Svi skupljeni bodovi ističu nakon 12 mjeseci neaktivnosti.

Vaši osobni podaci, privatnost podataka i anonimnost

Kako mogu dopuniti ili urediti svoje osobne podatke?

Prijavite se na svoju osobnu Maximiles stranicu sa svojom adresom e-pošte i lozinkom. Svoje podatke možete urediti ili dopuniti u odjeljku “Osobni podaci”.

Zašto Maximilesu trebaju moji osobni podaci?

Pozivamo naše članove na sudjelovanje u konkretnim projektima. U tu svrhu odabiru se potencijalni sudionici na temelju informacija koje su nam dostavili. Ove informacije možete ažurirati i dopuniti u bilo kojem trenutku. Što je vaš profil potpuniji i ažurniji, manja je vjerojatnost da će vam biti poslan neodgovarajući projekt. Vaši osobni podaci nikada neće biti proslijeđeni trećoj strani.

Što se događa s odgovorima koje predam u projektima? Jesu li moji osobni podaci sigurni, čak i kada me neki pozivni linkovi usmjeravaju na druge tvrtke?

Svi odgovori bit će ocijenjeni anonimno, što znači da se odgovori ne mogu pripisati vama. Vaši osobni podaci nikada neće biti proslijeđeni trećoj strani. Eksternim tvrtkama bit će vidljivi samo sažeti i anonimni rezultati svih sudionika.

Preusmjeravanje na drugu web stranicu događa se ako radimo s vanjskim klijentom. Surađujemo samo s provjerenim institutima, sveučilištima i tvrtkama. U tom slučaju vaši osobni podaci nikada neće biti proslijeđeni trećoj strani, a odgovori koje im pošaljete u anketi bit će anonimni.

Bilježi li Maximiles još neke podatke?

Podaci se automatski spremaju kada posjetite svoje područje za članove i sudjelujete u anketama. Ovdje bilježimo vašu IP adresu, datum pristupa, vrijeme, vrstu preglednika i operativni sustav vašeg uređaja. Ovi se podaci mogu koristiti kako bi se zajamčilo da je svaki član samo jednom registriran na Maximilesu i njegovo jedinstveno sudjelovanje u projektu.

Nadalje, koristimo Google Analytics, uslugu koju pruža Google, a koja procjenjuje posjete posjetitelja web stranice. Analizu omogućuju kolačići, koji su tekstualne datoteke. Kolačići prikupljaju informacije o vašem korištenju naše web stranice. Ove informacije pohranjuju se na poslužitelju Googlea. Vaša IP adresa će ranije biti anonimizirana. Međutim, imate mogućnost spriječiti Google Analytics da sprema kolačiće na vaše računalo. Da biste to učinili, morate u skladu s time izmijeniti postavke svog internetskog preglednika. To može dovesti do toga da našu web stranicu ne možete koristiti u punoj mjeri.

Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

Nakon što ste se prijavili na svoju osobnu Maximiles stranicu, možete promijeniti svoju lozinku pod točkom izbornika “Osobni podaci”.

Što da radim ako sam zaboravio lozinku?

Na početnoj stranici web stranice Maximiles pronaći ćete poveznicu “Zaboravljena lozinka”. Ovdje možete stvoriti novu lozinku.

Pozivi za projekte, teme i rezultati

Kako funkcioniraju Maximiles projekti? Koliko često ću biti pozivan/a? Koliko je vremena potrebno za završetak projekta?

Pozivnice za projekte primat ćete putem e-pošte, tekstualne poruke i/ili push obavijesti. U pozivnoj e-pošti obavijestit ćemo vas koliko će otprilike trajati projekt i koliko ćete Maximiles bodova dobiti za svoje sudjelovanje. U pozivu ćete pronaći i osobni link za vaše sudjelovanje.

Općenito, naši projekti ostaju aktivni nekoliko dana. Međutim, moguće je da se projekt zatvori nedugo nakon postavljanja na mrežu, budući da je dovoljno ljudi već sudjelovalo.

Općenito ćete biti pozvani da sudjelujete u projektu jednom tjedno. Učestalost poziva može varirati. Projekti u prosjeku traju između 5 i 20 minuta.

Je li moguće zaustaviti projekt i kasnije nastaviti sudjelovati ili ga ponovno pokrenuti? Mogu li kasnije promijeniti svoje odgovore?

Nažalost, zbog tehničkih razloga to uglavnom nije moguće. Ako započnete projekt, trebali biste odvojiti vrijeme za ispunjavanje ankete.

Zašto morate odgovarati na ista pitanja, primjerice o godinama i prebivalištu? Zašto su vam potrebni podaci o mojim prihodima?

Ova informacija je važna iz metodičkih razloga. Daljnje informacije o vama također su važne za naše klijente kada ocjenjuju rezultate. Na taj način možemo utvrditi imaju li mlađi sudionici drugačije mišljenje od starijih o određenim temama na primjer. Osim toga, također možemo osigurati da su vaši podaci ažurni i točni.

Bilo da vas pitamo o vašoj dobi, prebivalištu ili prihodu, vaši odgovori nikada neće biti korišteni u vezi s vašim imenom ili adresom.

Zašto su neka pitanja komplicirana i duga?

Pitanja formuliramo što je preciznije moguće zbog metodičkih razloga, što može značiti da ponekad zvuče komplicirano i da su duža nego inače. Na ovaj način pokušavamo izbjeći bilo kakve nesporazume.

Što znače sljedeće poruke "Ne odgovarate traženoj demografskoj skupini" ili "Žao nam je, već imamo dovoljno sudionika koji imaju slične profile (npr. dob, spol ili također obrazovanje) za ovaj projekt."?

Neki od naših projekata zahtijevaju vrlo specifičnu ciljnu skupinu. U tim slučajevima trebamo pitati određeni broj ljudi s određenim karakteristikama. Ukoliko ne pripadate ovoj skupini, želimo vam uštedjeti vrijeme i trud.

Nadalje, također je moguće da ste 101. osoba koja želi sudjelovati u projektu koji primjerice zahtijeva samo 100 sudionika.

U tom slučaju anketa će se automatski zatvoriti jednom od gore navedenih poruka.

Kako mogu dati komentar ili postaviti pitanje o projektu? Mogu li dati prijedlog na istu temu?

Pošaljite nam e-mail sa svojim upitom koristeći kontakt obrazac na našoj web stranici. Uvijek nam je drago primiti vaše komentare i prijedloge za projekte. Na taj način izravno od naših članova saznajemo što ih zanima.

Bodovi i nagrade

Kako se nagrađuje moje sudjelovanje?

Za svoje sudjelovanje dobivate bodove. Bodovi su valuta našeg programa. Broj bodova koji se dodjeljuju ovisi o sadržaju i trajanju ankete. Bodovi se uvijek pripisuju vašem računu nakon sudjelovanja u projektu.

Ako ste pozvani, ali još uvijek ne pripadate skupini sudionika koje tražimo, dodijelit ćemo vam 3 boda. Ako nema nagrade za određeni projekt, obavijestit ćemo vas putem e-pošte s pozivnicom.

Za što mogu iskoristiti bodove i kako to funkcionira?

Nakon što dosegnete ograničenje isplate za Maximiles, Maximiles bodove možete iskoristiti za bankovni prijenos.

Mogu li izvršiti bankovni prijenos na kreditnu karticu ili pre-paid račun?

Bankovni transferi mogu se izvršiti samo na bankovni račun.

Mogu li moji Maximiles bodovi isteći?

Maximiles bodovi pripisani vašem računu ne istječu sve dok primate najmanje 1 bod godišnje. Svi skupljeni bodovi ističu nakon 12 mjeseci neaktivnosti.

Ako ne reagirate ni na jedan od naših pozivnih e-mailova ili ne ažurirate svoj profil dulje od 36 mjeseci, tj. ako ne sudjelujete ni u jednom projektu, vaš Maximiles račun bit će deaktiviran.

Vaši će bodovi također isteći ako prekinete svoje članstvo.

Mogu li zaraditi Maximiles bodove preporučivanjem prijatelja?

Apsolutno! Možete zaraditi do 250 Maximiles bodova po preporučenom prijatelju koji skupi 150 bodova ispunjavanjem anketa nakon što nam se pridruži koristeći vašu osobnu vezu za preporuku. Možete saznati više pojedinosti o tome na stranici "Recite prijatelju" u odjeljku vašeg računa.